FAQ

Q: Waarom hebben jullie niet alles in voorraad?

A: Simpel: kosten besparing om de prijzen laag te houden. We zijn een kleine webshop. Als we alles op voorraad willen nemen moeten we een enorme lening af gaan sluiten, een paar extra loodsen huren en heel veel kosten gaan maken. De lening moet dan wel afbetaald worden en dat betekend dat we de prijzen omhoog moeten gooien omdat de banken ook rente vragen.

Nu kunnen we alles in de webshop investeren en excelleren in service en prijs. En alles dat er verdient wordt gaat direct weer terug in de webshop, dus grote kans dat het artikel de volgende keer wel in stock is.

Q: Waarom saaie dozen, pruductdozen en geen flitsende verpakkingen?

A: Waarom wel? Naast het feit dat het heel veel meer kost, wat we dan weer door moeten berekenen, is het zonde om de dozen die we ontvangen niet te recyclen. We hebben een lading maten in stock voor de pakketten, maar als we kunnen recyclen zullen we dat doen.

Q: Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

A: De prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Q: Kan iedereen alles dat op de website staat bestellen?

A: Nee, niet alles. Sommige van de producten op deze website zijn niet door iedereen te bestellen. We bieden diverse producten aan die alleen door personen van 18 jaar en ouder gekocht mogen worden. Wanneer u interesse heeft in een product dat in die categorie valt verzoeken we dan ook een kopie van uw ID-kaart of paspoort op te sturen.

Q: Hoe kan ik vragen stellen?

A: Vragen stellen gaat eenvoudig door een e-mail te sturen naar info@greatoakdumpstore.nl of het invullen van het contactformulier. Binnen 24 uur heeft u dan een reactie.

Q: Wat is de levertijd?

A: Artikelen die op voorraad zijn worden de eerste werkdag na het verwerken van uw betaling verzonden.

Over artikelen die niet op voorraad zijn kunt u altijd een vraag stellen, maar standaard worden deze binnen 7 werkdagen verzonden. Orders boven de €150,- van niet op voorraad zijnde artikelen zijn normaliter ook binnen 4 werkdagen bij u thuis.

Q: Hoe werkt het bezorgen?

We verzenden al onze bestellingen in een anonieme verpakking. U zult dus geen bedrukte dozen of tape met onze bedrijfsnaam ontvangen. Alleen onze bedrijfsnaam staat op het label. Mocht u ook dit niet willen dan zorgen we er voor dat we via een omweg dit regelen.

Verzendkosten binnen Nederland zijn:

Brievenbuspost: €2,45 per bestelling

Brievenbuspakket postnl: €3,95 per bestelling

Standaard pakket: €5,95 per bestelling

Groot pakket: €8,95 per bestelling

Bij order binnen Nederland boven de €100,- is de verzending gratis.

Verzenden naar België en Luxemburg kost €8,95 voor een normaal pakket en €12,95 voor een groot pakket.

Q: Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

A: U kunt uw betaling verrichten middels:
– iDeal
– Bankoverschrijving
– Uitgestelde betaling middels Billink
– Bancontact / Mister Cash
– Belfius Direct
– SOFORT Banking

Cash is eventueel mogelijk in uitzonderlijke gevallen bij afhalen. Dit gaat ALTIJD op afspraak.

Q: Kan ik als bedrijf ook bij jullie bestellen?

A: Dat kan uiteraard. Eenmalig kan het gewoon via de webshop. Wilt u grote getalen of regelmatig afnemen? Stuur ons een email om dit aan te geven en we nemen contact op om de details te bespreken.

Q: Hoe kan ik artikelen retour sturen?

A: Binnen 14 dagen na aankoop kunnen artikelen retour gemeld worden waarna deze binnen 14 dagen geretourneerd dienen te zijn, mits de oorspronkelijke verpakking niet onnodig beschadigd is en de producten geen gebruikerssporen bevatten. Het retourmelden kan middels ons retourformulier. Zodra het product ontvangen is zullen we het artikel en eventuele verzendkosten terugstorten. kosten voor het retour zenden alsmede een eventuele toeslag voor het gebruik van rembours worden niet vergoed.

Q: Help! Ik heb de verkeerde maat besteld, wat nu?

A: Artikelen kunnen uiteraard geruild worden. De verzendkosten van het te ruilen artikel vergoeden wij bij producten boven de €40,-, de retourkosten dient u wel zelf te voldoen.

Q: Mijn artikel is beschadigd geleverd, wat nu?

A: Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 2 werkdagen na levering aan Great Oak schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend na contact met Great Oak.

Q: Wat als ik een klacht heb?

A: Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 5 werkdagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Great Oak, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Met andere woorden: stuur een mailtje binnen 5 werkdagen als je er achter komt dat iets niet klopt.

Q: Wat als ik een compliment / pluim / warme douche wil geven?

A: Dat mag je helemaal zelf weten. We zitten op Facebook, zijn aangesloten bij het keurmerk, reviews kunnen bij de producten worden geschreven en we zijn dol op chocoladekoekjes.

Q: Heeft u uitleg over kogelwerende vesten?

A: Zie onze pagina over Kogelwerend materiaal.

Q: Heeft u uitleg over Coolmax stof?

A: Zie onze pagina over Coolmax.

Q: Heeft u uitleg over Nachtzicht?

A: Zie onze pagina over Nachtzicht.

Q: Heeft u algemene voorwaarden?

A: Zie onze pagina algemene voorwaarden.

De waardering van www.greatoakdumpstore.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 72 reviews.